Lécci írjatok és küldjetek játék címeket mert olyat akarok írni ami titeket is érdekel.:D
Adig játszok egy kicsit. :3
Lécci írjatok és küldjetek játék címeket mert olyat akarok írni ami titeket is érdekel.:D
Adig játszok egy kicsit. :3
Ismered a játékot?Nem?Akkor olvasd végig.Ha ismered akkor is.
Hááát hogy is mondjam a DeadPool tipikusan az a játék amely kiveri a biztosítékot és
garantáltan a játék közben egy párszor Dead Pool biztos lezsibast majd.
Na ismerős?Amit tudnod kell róla: Deadpool zsoldos és mutáns, képes regenerálódni,
viszont ne úgy tessék őt elképzelni, mint azt a legutóbbi Rozsomák-filmben láthattuk:
konkrétan folyton szövegel, tolja a poénokat, és mivel maximálisan buggyant,
ne feltétlenül szofisztikált csattanóra végződő tréfákra számíts tőle.
Deadpool eddig tipikusan a “mindent bele” Marvel-játékokban szerepelt,
játszható karakter volt a Marvel: Ultimate Alliance-ben, lehetett vele
bunyózni a Marvel vs. Capcom 3-ban, és a LEGO Marvel Superheroesban
is benne lesz. Nekem az egyik a legemlékezetesebb mellékszereplése az volt,
mikor a Spider-Man: Shattered Dimensionsben kellett agyonvernünk őt Pókemberrel,
a mostani játék viszont mindegyiken túltesz: itt végre Deadpool kapja a főszerepet,
őt irányítjuk, miatta harcolunk, és órákon keresztül vagyunk kénytelen elviselni az
állandó viccelődését. Az adaptációt ráadásul nem más vállalta be, mint a Transformers:
War for Cybertronnal hatalmasat villanó - igaz, azóta leszállópályára került - High Moon Studios,
így lelkezsen kezdhetsz játszani.
A történet szerint Deadpool régóta vágyott arra, hogy saját videojátékot kapjon, meg is kérte a
High Moon Studiost, hogy üssenek össze valamit, azonban a csapat nem igazán hajlott az ötletre.
Nem sokkal később mégis csörög a telefon, a High Moon Studios fejese az, kissé idegesen
(épp robbanás történt az irodájuknál): na jó, vállalják a dolgot, küldik a forgatókönyvet.
Így hát a játék történetében szereplő játék története szerint Deadpoolnak egy médiabirodalom
tulajdonosát kell eltennie láb alól, azonban mikor Mister Sinister szabotálja a bizniszt,
és megmenekíti a gazfickót, hősünk bepöccen, és bosszút esküszik ellene...
Deadpool lepukkant lakásában kapjuk meg az irányítást, körbejárhatjuk a kéglit,
megnyomogathatunk és kipróbálhatunk mindent. Félreértés ne essék, ez nem open-world játék,
viszont a jelenet kiváló ízelítőt nyújt abból, hogy mire számíthatsz az anyagtól humor és hangulat
frontján - és ezzel együtt nagyjából el is dől, hogy el tudod-e majd viselni a teljes játékidő alatt.
Deadpool mindent kommentál, rendszeresen kiszól a játékoshoz, folyamatosan kétértelmű utalásokat tesz,
és káromkodik, persze nem egyedül: a fejében hangokat hall, azokkal beszélget. Beleül a fotelbe,
megvakarja a heréjét, majd felpumpálja a szoba sarkában álló guminőt, és megkérdezi, hogy min csodálkozik annyira.
Ha valamit, ezt a részét nagyon eltalálták a játéknak a készítők. A Deadpool az infantilis humora és
hangulata, illetve Nolan North szinkronja miatt kifejezetten szórakoztató, simán rá tud venni arra,
hogy csak a fingós-böfögős poénok miatt játsszad végig, és hogy elfeledtesse veled minden más gyengeségét.
Merthogy a Deadpool akciójátéknak egyébként végtelenül középszerű, semmi újdonságot nem tud felmutatni,
nem tesz hozzá a műfajhoz, hacsak azt nem vesszük extrának, hogy az adaptációk többségével
ellentétben még éppen nem játszhatatlan a katasztrofális irányítás miatt.
A játék elején küld rád kicsiny ellen feleket aztán rősebbeket aztán mert még ne
nehéz a játék küldjük a játékosra egyszerre az összeset aham EZ KIRÁLY.
Fejlődni az úgynevezett DP-k - ki nem találnád, mit jelent - gyűjtésével lehet, ezek
az ellenfelekből hullanak ki, de a pályán szétszórva is megtalálod őket.
Egy gombnyomásra bármikor előhívható menüben lehet költekezni,
ha magadat fejleszted, egyebek mellett növelheted az életerődet, a critical
csapások gyakoriságát, és a Momentum töltését is felgyorsíthatod, de a fegyvereid hatékonyságát
és erejét is javíthatod. Eleinte katanával és pisztollyal kezdesz, később viszont vásárolhatsz
komolyabb mordályokat is, és a különböző gránátokra is itt fizethetsz be - a muníciót már nem
kell külön megvenni, a DP-khez hasonlóan kell összegyűjteni azokat is.
A középszerűség mellett a Deadpool óriási hibája, hogy részben emiatt kifejezetten tartalmatlan is.
Az egy dolog, hogy a random ellenfelek kardélre hányása nem jelent túl nagy változatosságot,
de a főellenfelek likvidálása is kimerül abban, hogy lényegében többet kell csépelni őket.
Erre tesz rá egy lapáttal, hogy az egész kampány egy délután alatt végigtolható, ezen
kívül a Challenge küldetésekkel tehetsz egy próbát, ahol a már megnyitott pályákon kell
időre végezned a rád szabaduló ellenfelekkel. Ez hozzávetőlegesen plusz egy délutánt jelent.
Ilyen tehát a Deadpool. Középszerű, repetitív, rövid, az irányítása pedig őrületbe kerget,
viszont ha valami, hát a főhős és a dumája miatt mindenképpen érdemes vetned rá egy pillantást,
és ha beveszi a gyomrod ezeket a vicceket, sőt órákon keresztül képes vagy tűrni őket,
garantáltan jól szórakozol majd. De a lényeg hogytöbbiek nem fognak túlsok értelmet benne látni.:/
De a játék vicces ha van rá türelmetek játzsátok ha nincs csak nézétek ahogy haver játszik és röhögjetek.
A játékot ajánlom:olyanoknak akik elviselik a háromhéten túl gyógyúló agyf*szt.Jó szorakozást.:D
Most ideje rátérnem a fegyverekre és az irányításra.
A rejtett penge:
„A rejtett penge hűséges kísérőnk emberöltők óta. Egyesek úgy gondolják, az a mi legfőbb ismertetőjegyünk
- és nem gondolják teljesen rosszul. Nem érhettünk volna el megannyi sikert nélküle.”
—Altaïr Ibn-La'Ahad leírása a Kódex 13. oldalán
A rejtett penge a Asszaszinok fő eszköze, egyaránt használható orgyilkosságra és közelharcra.
Az egyik legsokoldalúbb fegyver, az idők folyamán sok fejlesztés is készült hozzá.
Általában egy alkarvédőből, valamint egy visszahúzható pengéből állt.
Így penge bármikor diszkréten visszahúzható, eltakarva az őrök szeme elől.
Kinézet:
„A pengét úgy tervezték, hogy biztosítsa használója elkötelezettségét.”
—Leonardo da Vinci.
A rejtett penge használatához kötelezően le kellett vágni használója gyűrűsujját, amit a
mechanizmus is megkövetelt, de ez a használója elkötelezettségét is mutatta.
Ehhez mérten sok Levantei asszaszint ismerünk hiányzó ujjal.
Azonban a 13. században a Mentor Altaïr Ibn-La'Ahad megváltoztatta a penge szerkezetét,
így már nem volt szükség az ujj levágására. Ahogy a Kódexbenírja, nincs szükség
ekkora áldozatra, valamint a templomosok számára is könnyebben azonosítható egy hiányzó ujjú asszaszin.
Azonban a hagyományt nem felejtették el, így legkevesebb a 20. század elejéig élt a szokás,
hogy a beavatott asszaszin bal gyűrűsujját megjelölték.
A fegyver pontos mechanizmusa ismeretlen, azonban az interneten több olyan replikát is lehet találni,
amik a játékhoz hűen működnek.
Kardok,buzogányok:
Kardokat és buzogányokat a katonák,az őrök és az asszaszinok használták nyílt,fegyveres
küzdelemben,és általában elsődleges fegyver volt,egy pisztoly és egy rövid kés mellett.
Voltak egy és két kezes kardok,bár az utóbbi inkább nehézfegyvernek minősül.
Kardokból és buzogányokból is volt egyaránt nagy gyorsaságú,támadás mértékű,bár nem annyira mint
a hosszú és a nehéz fegyvereknek, illetve a rövid pengének. A korban a legkiegyensúlyozottabb fegyverek voltak.
Eltekintve a támadástól, egy kardot vagy egy buzogányt is fel lehetne használni,hogy kivédje vagy
elhárítsa az ellenség támadásait,vagy áttörje a védelmüket. Egyedül ezeket a fegyvereket lehet lovon is használni.
Buzogányról nem találtam képet.
Rövid pengék:
A rövid pengék voltak a hajlított pengéjű fegyverek, melyeket a kardoknál gyorsabban
lehetett használni. Átlagosan 20-30 cm hosszúak voltak.
Altaïrhoz hasonlóan Ezio Auditore da Firenze is hordott magánál egy rövid pengét,
de ő az oldalára tette a kardja mellé. Ezio sokkal több pengét használt,
mivel különféléket tudott venni a kovácsoktól. Mindegyik más sebzéssel,
erősséggel gyorsasággal és védekező készséggel rendelkezett. Bár Ezio nem tanulta a használatát,
ő is mester szintre fejlesztette ezt a készségét. Rövid pengéket
hordtak maguknál többen is. Tolvajok, Kurtizánok, gazdagabb emberek pl.: Rodrigo Borgia stb...
Dobókések:
A dobókések kicsik voltak, hogy a kés ölni tudjon páncél nélküli ellenfeleket, és a
háztető járőröző őröket. Az Asszaszinok használták ezeket, hogy vagy megsebezzék,
vagy távolról egy pontos dobással kiiktassák ellenfeleiket.
Az Asszaszinok a 3. keresztes hadjárat alkalmával, tucatjával használták el ezeket a kicsi, de halálos fegyvereket. A dobókések voltak ekkor a leghasznosabb fegyverek a rejtett penge után. Egységes, pontos találatot értek el vele, amivel több, akár nagyobb Templomost kivégezhettek vele.
Ha egy Asszaszin kifogyott a késekből, zsebtolvajlással szerezhetett többet.Altaïr Ibn-La'Ahad, ahogy lépte a szinteket, egyre több "késövet" szerzett, tehát több kést tudott magánál hordani. Minden övben akár öt kés is elfért. Késeket rakott a derekára, bal csizmájára és jobb vállára. Ilyen öveket kaptunk a 3. a 7. és a 10. rangon.
Kis plusz:
Ezio Monteriggioiniban tanulta meg a késdobást. Először egyszerre egyet tudott dobni, későbbmegtanult 3-at is.
Ezio is meg tanulta egyszerre használni a dobókést és a rövid pengét, pont ahogy Altaïr.
Ez a későbbiekben a hasznára vállt.
Tomahawk:
A tomahawk egy az bennszülött amerikai népek által használt fegyver volt Észak-Amerikában, mely
leginkább a közelharcban volt hasznos.
Az Amerikai Függetlenségi Háború során élt mohawk Asszaszin, Connor Kenway is használt
egy ilyen tomahawkot, melynek fejrészét egy Asszaszin jelkép díszítette.
Gyakran használta más fegyverek, például a rövid pengemellett.
Pistoly:
A pisztoly nagy hatótávolságú fegyverek, melyek nagy sebességű lövedéket repítenek ki magukból
korlátozott égési meghajtással. Már a késő középkorban használták őket.
Ez az a játék amit szívesen ajánlasz (már ha szereted).A látvány vilá és a zene is gyönyörű
(ez attól függ mikor aták ki).Én mindenkinek ajánlom minden részét még könyvben is.
Kezdjük az Assassin's Creed első részével:
Az első rész az Ubisoft Montreal fejlesztett. 2007-ben megjelentmeg Xbox 360-ra
és PlayStation 3-ra míg PC-re csak 2008 áprilisában.A játék középpontjában
egy Animus nevű gép áll amely segítségével a használója névszerint egy
Desmond Miles csapos képes megtekinteni ősei emlékeit.Desmond egyik felmenőjének,az
Asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad emlékeit él iá,aki a Szentföldön tevékenykedett
a harmadik keresztes hadjárat idején.Két ősi szektaharca rajzolodik ki elötte
a Templomosok és az Aszaszinok melysorán mind két fél egy ősi műtárgyért küzd az Éden egyik Darabjáért.
Történet:
Desmond Milest, egy csapost, elrabolja az Abstergo Industries, hogytesztalanyként használja
az "Animusban", egy készülékben, melynek segítségével az ember képes átélni az őseivel
történteket. Az Abstergo azt akarja, hogy Desmond a gépbe feküdve élje át
Altaïr Ibn-La'Ahad, az Asszaszin Testvériség egyik tagjának emlékeit 1191-ben,
a Szentföldön vívott harmadik keresztes hadjárat idején. Desmondnak nehezére
esik alkalmazkodni a géphez, de végül sikerül Altaïr "szerepébe lépnie" a következő pár napban.
A játékban ezután főként Altaïr szemszögéből folytatódik, de időnként visszatérünk
Desmondhoz is, az Animus programhibái miatt.
A játék elején Desmond bejut Altaïr emlékei közé, de szinkronizációs
problémákkal szembesül. Lucy és Vidichangját hallhatjuk.
Néhány probléma után Desmond kikel az Animusból.
Vidic rövid tájékoztató ad neki a gépről, majd elindít egy betanító programot.
Miután ezzel végzett, Desmond nekikezd Altaïr első emlékének. Lucy elmondja,
hogy Desmondnak jó pár emléket át kell élnie, hogy magasabb legyen
a szinkronizáció, amikor elérik a Templomosok által keresett utolsó emléket.
Altaïrt először akkor láthatjuk, amikor megpróbál visszaszerezni Salamon
templomából egy több részből álló műkincset,az "Éden Darabkáit" Malik és annak testvére segítségével,
de megállítja őket Robert de Sable, aTemplomosok Nagymestere, és az Asszaszinok esküdt ellensége.
A kincs visszaszerzése közben, Altaïr megszedi az Asszaszin Vallás mindhárom tanát
("Tartsd távol pengédet az ártatlanok húsától!"," "Rejtőzz a nép közé, válj eggyé
a tömeggel!" és "Soha ne sodord veszélybe a Testvériséget!"),
amikor is megpróbál végezni de Sable-vel, de kudarcot vall.
Az ezt követő összecsapásban Malik testvérét megölik, Malik bal karja pedig súlyosan megsérül,
és később le is kell majd vágni. Altaïr visszatér Maszjáfba,
az Asszaszinok várába sűrű bocsánatkérések közepette, Malik, aki túlélte az összecsapást
de Sable-vel, pedig már a kinccsel tér vissza, Altaïrt szidva arroganciájáért.
Miután éppen csak képesek visszaverni a Templomosok megtorló akcióját, Al Mualim,
az Asszaszinok vezetője, Altaïrt lefokozza tanítvánnyá, de újabb esélyt ad neki,
hogy végigjárja a Testvériség ranglétráját. Feladatot is kap, végeznie kell
kilenc kulcsfontosságú emberrel a Szentföldön, Jeruzsálemben, Akkóbanés Damaszkuszban,
azzal a céllal, hogy kivívja a békét a keresztes és aszaracén erők között.
Minden célpont a harmadik keresztes hadjárat valódi figuráin alapul,
beleértve Majd Addint (Jeruzsálemi régens), Garnier de Naplouse-t (a Johannita Rend Nagymestere),
Jubair al Hakimot (egy neves damaszkuszi tudós), Abu'l Nuqoud
(a leggazdagabb ember Damaszkuszban),Robert de Sable-t, Sibrandot
(a Teuton Lovagrend Nagymestere) és Montferrati Vilmost (Akko régense).
Altaïr mindegyik megbízatását teljesíti, és eközben megtudja, hogy minden áldozata
Roberthez és a Templomosokhoz köthető, valamint, hogy mindannyian véget akarnak
vetni a háborúnak, hogy az irányítsuk alá helyezhessék a Szentföldet. Miután mindkét
oldalon többen halnak meg, Altaïr rájön, hogy de Sable terve az volt,
hogy egyesíti a Keresztényeket és a Muszlimokat új közös ellenségük, az Asszaszinok ellen.
A fiatal Asszaszin de Sable-t Oroszlánszívű Richárd színe előtt öli meg, de nem tudja meggyőzni a királyt,
hogy a háború befejezése mindkét fél számára üdvözítő lenne. De Sable-től megtudja, hogy maga
Al Mualim is a Templomos Rend tagja, Altaïrt pedig csak arra használta, hogy végezzen társaival,
a kincset pedig megtarthassa magának.Altaïr sietve visszatér Maszjáfba, hogy beszéljen mesterével,
aki felfedi előtte az igazságot: az Éden Darabjai, melyet az egyik emberétől átvett a könyvtárban
Altaïr súlyos kihágása után, képes illúziókat okozni. Elmondja, hogy sok vallásos,
és természetfelettinek tűnő esemény (pl. az Egyiptomot érő tíz csapás,
a görög istenek megjelenése a Trójai háborúban, vagy amikor Mózes megnyitotta népe előtt a Vörös-tengert)
mind csak a Darab által létrehozott illúzió volt. Ezt követően Al Mualim felfedi valódi szándékait:
a kincs segítségével az egész emberiségen agymosást akar véghezvinni, és ezáltal véget vetni
minden konfliktusnak.
Altaïr azonban képes keresztüllátni a kincs által alkotott képzeteken, és megöli mentorát.
Amikor Altaïr kezébe kerül a műtárgy, az Édendarab aktiválódik, és egy holografikus
világtérkép jelenik meg, melyen pontok jelölik a többi Édendarab hollétét.Miután a folyamat véget ért,
Desmond megtudja, hogy az Abstergo a Templomosok modern kori fedővállalata, és hogy már keresik
a többi kincset, melyek helyzetét Altaïr emlékében megismertek. Megtudja továbbá, hogy a
modern kori Asszaszinok megpróbálták megmenteni őt,
mielőtt az emlék végére jutna, de kudarcot vallottak.
Desmondra halál várna a küldetés elvégzése után, de Lucy Stillman megmenti őt a haláltól,
és az egyik óvatlan pillanatban gyűrűsujját a tenyerére helyezve, az Asszaszin ujjlevágás hagyományára utalva.
Bár Desmond továbbra is az Abstergo laboratórium rabja marad, az Animusban töltött idő alatt
az úgynevezett "vérzés effekt" során Altaïr élete beszivárgott a sajátjába, így Desmond használhatta
Altaïr "saslátását", melyet amikor aktivált, rejtélyes üzeneteket látott a szobájának
falára és padlójára festve. Az üzenetek mindegyike különböző kultúrák világvége felfogásáról szólt,
többek közt jó néhány hivatkozással 2012. december 21-ére], a dátumra, amikorra
Abstergo egy új műhold pályára bocsátását tűzte ki, mely "véget vet a háborúnak".
Utalások vannak arra, hogy ez ugyanazon a módszeren alapulna, mellyel
Al Mualim hipnotizálta Maszjáfot, csak ezúttal jóval nagyobb szinten.
A játék végén Desmond azon gondolkozik, mit is jelenthetnek ezek az üzenetek, és hogy ki is rajzolhatta őket.
Az ábrák mögött egy másik Abstergo által elfogott személy áll, a 16-os alany, aki az üzenetet
a saját vérével írta.</str