Nov 22

Lécci írjatok és küldjetek játék címeket mert olyat akarok írni ami titeket is érdekel.:D

Adig játszok egy kicsit. :3

http://arigatomg.com/wp-content/uploads/2013/01/gamer_zpscd5d3874.jpeg

Nov 22

Ismered a játékot?Nem?Akkor olvasd végig.Ha ismered akkor is.

http://static.168ora.hu/db/02/9B/ki-az-a-deadpool-d0001B29B718c93d9ee04.jpg

Hááát hogy is mondjam a DeadPool tipikusan az a játék amely kiveri a biztosítékot és

garantáltan a játék közben egy párszor Dead Pool biztos lezsibast majd.

http://static.fjcdn.com/comments/you+re+right+here+s+a+random+deadpool+pic+_45c468d95c57745c6934a5d2f0382d52.png

Na ismerős?Amit tudnod kell róla: Deadpool zsoldos és mutáns, képes regenerálódni,

viszont ne úgy tessék őt elképzelni, mint azt a legutóbbi Rozsomák-filmben láthattuk:

konkrétan folyton szövegel, tolja a poénokat, és mivel maximálisan buggyant,

ne feltétlenül szofisztikált csattanóra végződő tréfákra számíts tőle.

 

Deadpool eddig tipikusan a “mindent bele” Marvel-játékokban szerepelt,

játszható karakter volt a Marvel: Ultimate Alliance-ben, lehetett vele

bunyózni a Marvel vs. Capcom 3-ban, és a LEGO Marvel Superheroesban

is benne lesz. Nekem az egyik a legemlékezetesebb mellékszereplése az volt,

mikor a Spider-Man: Shattered Dimensionsben kellett agyonvernünk őt Pókemberrel,

a mostani játék viszont mindegyiken túltesz: itt végre Deadpool kapja a főszerepet,

őt irányítjuk, miatta harcolunk, és órákon keresztül vagyunk kénytelen elviselni az

állandó viccelődését. Az adaptációt ráadásul nem más vállalta be, mint a Transformers:

War for Cybertronnal hatalmasat villanó - igaz, azóta leszállópályára került - High Moon Studios,

így lelkezsen kezdhetsz játszani.

http://techraptor.net/wp-content/uploads/2013/07/Deadpool-Game-Image.jpg

A történet szerint Deadpool régóta vágyott arra, hogy saját videojátékot kapjon, meg is kérte a

High Moon Studiost, hogy üssenek össze valamit, azonban a csapat nem igazán hajlott az ötletre.

Nem sokkal később mégis csörög a telefon, a High Moon Studios fejese az, kissé idegesen

(épp robbanás történt az irodájuknál): na jó, vállalják a dolgot, küldik a forgatókönyvet.

Így hát a játék történetében szereplő játék története szerint Deadpoolnak egy médiabirodalom

tulajdonosát kell eltennie láb alól, azonban mikor Mister Sinister szabotálja a bizniszt,

és megmenekíti a gazfickót, hősünk bepöccen, és bosszút esküszik ellene...

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqyOl7WoxdXBx4nxTj3rPrsIoThETATjT7dgfCMe_y8OH8XIPaBQ

Deadpool lepukkant lakásában kapjuk meg az irányítást, körbejárhatjuk a kéglit,

megnyomogathatunk és kipróbálhatunk mindent. Félreértés ne essék, ez nem open-world játék,

viszont a jelenet kiváló ízelítőt nyújt abból, hogy mire számíthatsz az anyagtól humor és hangulat

frontján - és ezzel együtt nagyjából el is dől, hogy el tudod-e majd viselni a teljes játékidő alatt.

Deadpool mindent kommentál, rendszeresen kiszól a játékoshoz, folyamatosan kétértelmű utalásokat tesz,

és káromkodik, persze nem egyedül: a fejében hangokat hall, azokkal beszélget. Beleül a fotelbe,

megvakarja a heréjét, majd felpumpálja a szoba sarkában álló guminőt, és megkérdezi, hogy min csodálkozik annyira.

http://gotgame.com/wp-content/uploads/2013/05/DeadpoolScreen_Lounging.jpg

Ha valamit, ezt a részét nagyon eltalálták a játéknak a készítők. A Deadpool az infantilis humora és

hangulata, illetve Nolan North szinkronja miatt kifejezetten szórakoztató, simán rá tud venni arra,

hogy csak a fingós-böfögős poénok miatt játsszad végig, és hogy elfeledtesse veled minden más gyengeségét.

Merthogy a Deadpool akciójátéknak egyébként végtelenül középszerű, semmi újdonságot nem tud felmutatni,

nem tesz hozzá a műfajhoz, hacsak azt nem vesszük extrának, hogy az adaptációk többségével

ellentétben még éppen nem játszhatatlan a katasztrofális irányítás miatt.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSxvN-sDb6Ftqsf6L_pUparznXWokWXnumxlzAnvXZWHO19Hbo5

A játék elején küld rád kicsiny ellen feleket aztán rősebbeket aztán mert még ne  

nehéz a játék küldjük a játékosra egyszerre az összeset aham EZ KIRÁLY.

http://imgdonkey.com/big/Tml1bzN6aA/i&amp039ve-heard-a-lot-of-negative-things-about-the-new-deadpool-game-but-where-you-can-bitch-slap-wolverine-can&amp039t-be-all-bad.gif

Fejlődni az úgynevezett DP-k - ki nem találnád, mit jelent - gyűjtésével lehet, ezek

az ellenfelekből hullanak ki, de a pályán szétszórva is megtalálod őket.

Egy gombnyomásra bármikor előhívható menüben lehet költekezni,

ha magadat fejleszted, egyebek mellett növelheted az életerődet, a critical

csapások gyakoriságát, és a Momentum töltését is felgyorsíthatod, de a fegyvereid hatékonyságát

és erejét is javíthatod. Eleinte katanával és pisztollyal kezdesz, később viszont vásárolhatsz

komolyabb mordályokat is, és a különböző gránátokra is itt fizethetsz be - a muníciót már nem

kell külön megvenni, a DP-khez hasonlóan kell összegyűjteni azokat is.

http://www.pcguru.hu/uploads/gallery/mid/deadpool-jatekkepek-35c7d3aad9640cf1a850-mid.jpg

A középszerűség mellett a Deadpool óriási hibája, hogy részben emiatt kifejezetten tartalmatlan is.

Az egy dolog, hogy a random ellenfelek kardélre hányása nem jelent túl nagy változatosságot,

de a főellenfelek likvidálása is kimerül abban, hogy lényegében többet kell csépelni őket.

Erre tesz rá egy lapáttal, hogy az egész kampány egy délután alatt végigtolható, ezen

kívül a Challenge küldetésekkel tehetsz egy próbát, ahol a már megnyitott pályákon kell

időre végezned a rád szabaduló ellenfelekkel. Ez hozzávetőlegesen plusz egy délutánt jelent.

http://www.destructoid.com//ul/253291-/DeadpoolScreen_BathroomBreak-noscale.jpg

Ilyen tehát a Deadpool. Középszerű, repetitív, rövid, az irányítása pedig őrületbe kerget,

viszont ha valami, hát a főhős és a dumája miatt mindenképpen érdemes vetned rá egy pillantást,

és ha beveszi a gyomrod ezeket a vicceket, sőt órákon keresztül képes vagy tűrni őket,

garantáltan jól szórakozol majd. De a lényeg hogytöbbiek nem fognak túlsok értelmet benne látni.:/

De a játék vicces ha van rá türelmetek játzsátok ha nincs csak nézétek ahogy haver játszik és röhögjetek.

A játékot ajánlom:olyanoknak akik elviselik a háromhéten túl gyógyúló agyf*szt.Jó szorakozást.:D

http://blog.popculture-online.com/wp-content/uploads/2013/05/fdeadpoolboxart.jpg

Nov 21

Most ideje rátérnem a fegyverekre és az irányításra.

A rejtett penge:

„A rejtett penge hűséges kísérőnk emberöltők óta. Egyesek úgy gondolják, az a mi legfőbb ismertetőjegyünk

- és nem gondolják teljesen rosszul. Nem érhettünk volna el megannyi sikert nélküle.”

Altaïr Ibn-La'Ahad leírása a Kódex 13. oldalán

 

A rejtett penge a Asszaszinok fő eszköze, egyaránt használható orgyilkosságra és közelharcra.

Az egyik legsokoldalúbb fegyver, az idők folyamán sok fejlesztés is készült hozzá.

Általában egy alkarvédőből, valamint egy visszahúzható pengéből állt.

Így penge bármikor diszkréten visszahúzható, eltakarva az őrök szeme elől.

Kinézet:

„A pengét úgy tervezték, hogy biztosítsa használója elkötelezettségét.”
—Leonardo da Vinci.

A rejtett penge használatához kötelezően le kellett vágni használója gyűrűsujját, amit a

mechanizmus is megkövetelt, de ez a használója elkötelezettségét is mutatta.

Ehhez mérten sok Levantei asszaszint ismerünk hiányzó ujjal.

http://www.gamechannel.hu/pictures/blog/assassinscreedarejtetttor_2.png

Azonban a 13. században a Mentor Altaïr Ibn-La'Ahad megváltoztatta a penge szerkezetét,

így már nem volt szükség az ujj levágására. Ahogy a Kódexbenírja, nincs szükség

ekkora áldozatra, valamint a templomosok számára is könnyebben azonosítható egy hiányzó ujjú asszaszin.

Azonban a hagyományt nem felejtették el, így legkevesebb a 20. század elejéig élt a szokás,

hogy a beavatott asszaszin bal gyűrűsujját megjelölték.

A fegyver pontos mechanizmusa ismeretlen, azonban az interneten több olyan replikát is lehet találni,

amik a játékhoz hűen működnek.

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120224153035/assassinscreed/hu/images/e/eb/Rejtettpengekonc.jpg

 

Kardok,buzogányok:

Kardokat és buzogányokat a katonák,az őrök és az asszaszinok használták nyílt,fegyveres

küzdelemben,és általában elsődleges fegyver volt,egy pisztoly és egy rövid kés mellett.

Voltak egy és két kezes kardok,bár az utóbbi inkább nehézfegyvernek minősül.

Kardokból és buzogányokból is volt egyaránt nagy gyorsaságú,támadás mértékű,bár nem annyira mint

a hosszú és a nehéz fegyvereknek, illetve a rövid pengének. A korban a legkiegyensúlyozottabb fegyverek voltak.

Eltekintve a támadástól, egy kardot vagy egy buzogányt is fel lehetne használni,hogy kivédje vagy

elhárítsa az ellenség támadásait,vagy áttörje a védelmüket. Egyedül ezeket a fegyvereket lehet lovon is használni.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120306134556/assassinscreed/hu/images/3/3e/AC2_CA_008_Swords.png

Buzogányról nem találtam képet.


Rövid pengék:

rövid pengék voltak a hajlított pengéjű fegyverek, melyeket a kardoknál gyorsabban

lehetett használni. Átlagosan 20-30 cm hosszúak voltak.

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20121030122402/assassinscreed/hu/images/6/68/SHORTSWORD.png

Altaïrhoz hasonlóan Ezio Auditore da Firenze is hordott magánál egy rövid pengét,

de ő az oldalára tette a kardja mellé. Ezio sokkal több pengét használt,

mivel különféléket tudott venni a kovácsoktól. Mindegyik más sebzéssel,

erősséggel gyorsasággal és védekező készséggel rendelkezett. Bár Ezio nem tanulta a használatát,

ő is mester szintre fejlesztette ezt a készségét. Rövid pengéket

hordtak maguknál többen is. TolvajokKurtizánok, gazdagabb emberek pl.: Rodrigo Borgia stb...

 

Dobókések:

A dobókések kicsik voltak, hogy a kés ölni tudjon páncél nélküli ellenfeleket, és a

háztető járőröző őröket. Az Asszaszinok használták ezeket, hogy vagy megsebezzék,

vagy távolról egy pontos dobással kiiktassák ellenfeleiket.

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120306164560/assassinscreed/hu/images/f/fa/Throwing_Knives.png

Az Asszaszinok a 3. keresztes hadjárat alkalmával, tucatjával használták el ezeket a kicsi, de halálos fegyvereket. A dobókések voltak ekkor a leghasznosabb fegyverek a rejtett penge után. Egységes, pontos találatot értek el vele, amivel több, akár nagyobb Templomost kivégezhettek vele.

Ha egy Asszaszin kifogyott a késekből, zsebtolvajlással szerezhetett többet.Altaïr Ibn-La'Ahad, ahogy lépte a szinteket, egyre több "késövet" szerzett, tehát több kést tudott magánál hordani. Minden övben akár öt kés is elfért. Késeket rakott a derekára, bal csizmájára és jobb vállára. Ilyen öveket kaptunk a 3. a 7. és a 10. rangon.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20121030125433/assassinscreed/hu/images/9/92/640px-AC_throwing_knife_dual.jpg

Kis plusz:

Ezio Monteriggioiniban tanulta meg a késdobást. Először egyszerre egyet tudott dobni, későbbmegtanult 3-at is.

Ezio is meg tanulta egyszerre használni a dobókést és a rövid pengét, pont ahogy Altaïr.

Ez a későbbiekben a hasznára vállt.

http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120306171649/assassinscreed/hu/images/3/3c/389px-Assassins-Creed-II-throwing-knife.jpg

 

Tomahawk:

A tomahawk egy az bennszülött amerikai népek által használt fegyver volt Észak-Amerikában, mely

leginkább a közelharcban volt hasznos.

Az Amerikai Függetlenségi Háború során élt mohawk AsszaszinConnor Kenway is használt

egy ilyen tomahawkot, melynek fejrészét egy Asszaszin jelkép díszítette.

Gyakran használta más fegyverek, például a rövid pengemellett.

http://www.cosplayhouse.com/images/D/Assassin-s-Creed-III-Connor-Kenway-Tomahawk-Version-02-image.jpg

 

Pistoly:

pisztoly nagy hatótávolságú fegyverek, melyek nagy sebességű lövedéket repítenek ki magukból

korlátozott égési meghajtással. Már a késő középkorban használták őket.

http://www.cosplayhouse.com/images/D/01-73.jpg

 

  !
Nov 19

Ez az a játék amit szívesen ajánlasz (már ha szereted).A látvány vilá és a zene is gyönyörű

(ez attól függ mikor aták ki).Én mindenkinek ajánlom minden részét még könyvben is.

Kezdjük az Assassin's Creed első részével:

Az első rész az Ubisoft Montreal fejlesztett. 2007-ben megjelentmeg Xbox 360-ra

és PlayStation 3-ra míg PC-re csak 2008 áprilisában.A játék középpontjában

egy Animus nevű gép áll amely segítségével a használója névszerint egy

Desmond Miles csapos képes megtekinteni ősei emlékeit.Desmond egyik felmenőjének,az 

 Asszaszin Altaïr Ibn-La'Ahad emlékeit él iá,aki a Szentföldön tevékenykedett

a harmadik keresztes hadjárat idején.Két ősi szektaharca rajzolodik ki elötte

a Templomosok és az Aszaszinok melysorán mind két fél egy ősi műtárgyért küzd az Éden egyik Darabjáért.

 

http://4.bp.blogspot.com/-ZiuvHIEmkFA/TzERMhCESMI/AAAAAAAABSM/BC4rH-ak8Ws/s1600/Assassins-creed_altair_survays_city.jpg

Történet:

Desmond Milest, egy csapost, elrabolja az Abstergo Industries, hogytesztalanyként használja

az "Animusban", egy készülékben, melynek segítségével az ember képes átélni az őseivel 

történteket. Az Abstergo azt akarja, hogy Desmond a gépbe feküdve élje át

Altaïr Ibn-La'Ahad, az Asszaszin Testvériség egyik tagjának emlékeit 1191-ben,

Szentföldön vívott harmadik keresztes hadjárat idején. Desmondnak nehezére

esik alkalmazkodni a géphez, de végül sikerül Altaïr "szerepébe lépnie" a következő pár napban.

A játékban ezután főként Altaïr szemszögéből folytatódik, de időnként visszatérünk

Desmondhoz is, az Animus programhibái miatt.

A játék elején Desmond bejut Altaïr emlékei közé, de szinkronizációs

problémákkal szembesül. Lucy és Vidichangját hallhatjuk.

Néhány probléma után Desmond kikel az Animusból.

Vidic rövid tájékoztató ad neki a gépről, majd elindít egy betanító programot.

Miután ezzel végzett, Desmond nekikezd Altaïr első emlékének. Lucy elmondja,

hogy Desmondnak jó pár emléket át kell élnie, hogy magasabb legyen

a szinkronizáció, amikor elérik Templomosok által keresett utolsó emléket.

Altaïrt először akkor láthatjuk, amikor megpróbál visszaszerezni Salamon

templomából egy több részből álló műkincset,az "Éden DarabkáitMalik és annak testvére segítségével,

de megállítja őket Robert de Sable, aTemplomosok Nagymestere, és az Asszaszinok esküdt ellensége.

A kincs visszaszerzése közben, Altaïr megszedi az Asszaszin Vallás mindhárom tanát

("Tartsd távol pengédet az ártatlanok húsától!"," "Rejtőzz a nép közé, válj eggyé

a tömeggel!" és "Soha ne sodord veszélybe a Testvériséget!"),

amikor is megpróbál végezni de Sable-vel, de kudarcot vall.

Az ezt követő összecsapásban Malik testvérét megölik, Malik bal karja pedig súlyosan megsérül,

és később le is kell majd vágni. Altaïr visszatér Maszjáfba,

az Asszaszinok várába sűrű bocsánatkérések közepette, Malik, aki túlélte az összecsapást

de Sable-vel, pedig már a kinccsel tér vissza, Altaïrt szidva arroganciájáért.

Miután éppen csak képesek visszaverni a Templomosok megtorló akcióját, Al Mualim,

az Asszaszinok vezetője, Altaïrt lefokozza tanítvánnyá, de újabb esélyt ad neki,

hogy végigjárja a Testvériség ranglétráját. Feladatot is kap, végeznie kell

kilenc kulcsfontosságú emberrel a Szentföldön, JeruzsálembenAkkóbanés Damaszkuszban,

azzal a céllal, hogy kivívja a békét a keresztes és aszaracén erők között.

Minden célpont a harmadik keresztes hadjárat valódi figuráin alapul,

beleértve Majd Addint (Jeruzsálemi régens), Garnier de Naplouse-t (a Johannita Rend Nagymestere), 

Jubair al Hakimot (egy neves damaszkuszi tudós), Abu'l Nuqoud 

(a leggazdagabb ember Damaszkuszban),Robert de Sable-t, Sibrandot 

(a Teuton Lovagrend Nagymestere) és Montferrati  Vilmost (Akko régense).

Altaïr mindegyik  megbízatását teljesíti, és eközben megtudja, hogy minden áldozata

Roberthez és a Templomosokhoz köthető, valamint, hogy mindannyian véget akarnak

vetni a háborúnak, hogy az irányítsuk alá helyezhessék a Szentföldet. Miután mindkét

oldalon többen halnak meg, Altaïr rájön, hogy de Sable terve az volt,

hogy egyesíti a Keresztényeket és a Muszlimokat új közös ellenségük, az Asszaszinok ellen.

A fiatal Asszaszin de Sable-t Oroszlánszívű Richárd színe előtt öli meg, de nem tudja meggyőzni a királyt,

hogy a háború befejezése mindkét fél számára üdvözítő lenne. De Sable-től megtudja, hogy maga

Al Mualim is a Templomos Rend tagja, Altaïrt pedig csak arra használta, hogy végezzen társaival,

a kincset pedig megtarthassa magának.Altaïr sietve visszatér Maszjáfba, hogy beszéljen mesterével,

aki felfedi előtte az igazságot: az Éden Darabjai, melyet az egyik emberétől átvett a könyvtárban

Altaïr súlyos kihágása után, képes illúziókat okozni. Elmondja, hogy sok vallásos,

és természetfelettinek tűnő esemény (pl. az Egyiptomot érő tíz csapás,

a görög istenek megjelenése a Trójai háborúban, vagy amikor Mózes megnyitotta népe előtt a Vörös-tengert)

mind csak a Darab által létrehozott illúzió volt. Ezt követően Al Mualim felfedi valódi szándékait:

a kincs segítségével az egész emberiségen agymosást akar véghezvinni, és ezáltal véget vetni

minden konfliktusnak.

Altaïr azonban képes keresztüllátni a kincs által alkotott képzeteken, és megöli mentorát.

Amikor Altaïr kezébe kerül a műtárgy, az Édendarab aktiválódik, és egy holografikus

világtérkép jelenik meg, melyen pontok jelölik a többi Édendarab hollétét.Miután a folyamat véget ért,

Desmond megtudja, hogy az Abstergo a Templomosok modern kori fedővállalata, és hogy már keresik

a többi kincset, melyek helyzetét Altaïr emlékében megismertek. Megtudja továbbá, hogy a

modern kori Asszaszinok megpróbálták megmenteni őt,

mielőtt az emlék végére jutna, de kudarcot vallottak.

Desmondra halál várna a küldetés elvégzése után, de Lucy Stillman megmenti őt a haláltól,

és az egyik óvatlan pillanatban gyűrűsujját a tenyerére helyezve, az Asszaszin ujjlevágás hagyományára utalva.

Bár Desmond továbbra is az Abstergo laboratórium rabja marad, az Animusban töltött idő alatt

az úgynevezett "vérzés effekt" során Altaïr élete beszivárgott a sajátjába, így Desmond használhatta

Altaïr "saslátását", melyet amikor aktivált, rejtélyes üzeneteket látott a szobájának

falára és padlójára festve. Az üzenetek mindegyike különböző kultúrák világvége felfogásáról szólt,

többek közt jó néhány hivatkozással 2012. december 21-ére], a dátumra, amikorra

Abstergo egy új műhold pályára bocsátását tűzte ki, mely "véget vet a háborúnak".

Utalások vannak arra, hogy ez ugyanazon a módszeren alapulna, mellyel

Al Mualim hipnotizálta Maszjáfot, csak ezúttal jóval nagyobb szinten.

A játék végén Desmond azon gondolkozik, mit is jelenthetnek ezek az üzenetek, és hogy ki is rajzolhatta őket.

Az ábrák mögött egy másik Abstergo által elfogott személy áll, a 16-os alany, aki az üzenetet

a saját vérével írta.</str