Sziasztok! Mivel sajnos átáltak a általános iskolások is digtátális távoktatásra, így otthoni BOLDOGSÁG PROGRAM-OT otthon kellett megoldani a Tanulóknak. 

 

7.osztály

 

 

A hónapot az Apró örömök jegyében éppen csak elkezdtük, mint mindenki más is, az első alkalom után elszakadtunk egymástól. Meg kellett találnunk az otthoniak segítségével a pillanatokat, ami az apró örömöket jelenti. Küldtem az üzeneteket, tanácsokat, hogyan értékeljük át a jelen helyzetet és forduljanak a gyerekeim a korábbi apró örömeik, élményeik felé. A motiváció fenntartásához, az elégedettség fokozásához véleményem szerint már maga a Boldogságprogram havi feladatával való foglalatosság is hozzájárult. Az apró pillanatok újraidézése, az örömteli helyzetek emlegetése a pozitív érzelmeiket újra előhívta.
Az Örömtérképek az otthoni és környékbeli helyek megmutatásáról készültek.
Például idézve a kommentekből: -Látod? 8/A ott mi lakunk 4 en és el kell menni mamáekhoz, az 1 és 3 szám… ott a két mama és Kazi van.
-Lerajzoltam, merre tudok egyedül is sétálni! ( Biztos vagyok benne, hogy olyan gyereknek, aki az élet sok területén akadályokkal küzd, óriási öröm lehet egyedül sétálni! )
– A rajzomon sok kedvenc állat, mert Őket imádom! ( Megint olyan megjegyzés a gyerek részéről, ami nem is apró öröm! )
-Anya mindig azt mondja, hogy keveset segítek. Most örömet szerzek azzal, hogy takarítok. Ha örül, az nekem is öröm. Az én örömhelyem az ő területe most a lakásban. Az én örömhelyem pedig az ablak, mert elképzelem milyen lesz az utca nyáron, amikor megint mindig szabadon sétálgat.
Az apró örömök a gyerekek számára kicsit tükrözi a jelen helyzetet. Egyik gondolat sem feledte, hogy az apróságokhoz olyan megjegyzést fűzzenek ami a korábbi átélt pillanatokhoz köti Őket.

 

Tagek:
2021. május 5, 13:49:16
te kajak visszatértél?

2021. május 15, 21:50:31
xD